skojig dag :)



♥ Hejhej ♥

Jag jobbade inte mycket i skolan idag.
det är inte bra så jag måste jobba hemma.
Man är så trött att gå till skolan presic efter man har haft lov.
Vi fick flor efter maten jag och melinda tog det. Det var så äkligt det känndes som om
du nys var hos tanläkaren.♥

Efter skolan stanade jag i stan med melinda. Det var skit roligt.
Först gick vi till H&M och jag köpte en ring , jag ville ha en till så jag gick till ur och penn , det
fanns ingenfin där så jag gick till glitter och hittade en :)
sen gick vi till lindex jc och åhlens.
sen blev det snickers dricka den var skit god men sen smackade inte snickers.*
När vi skulle gå till bussen så ramlade jag det var så pinsamt snabbt ställde jag mig upp och jag tror
inte någon såg mig.
Drikan kostade 28 kr jag tycker det var värt det :)
jag har bilder men har inte en slad till min mobil så kan inte lägga ut dom bilderna :/




Ny halsduk från åhlens :)



Krämer från nivea från åhlens.



REA på JC båda tröjorna för 99 kr
Jag gillar värkligen linnet.



Ringar från H&M och från glitter.
Den till höger är från glitter och den till vänster är från H&M



Pusshej ♥










Kommentarer
Postat av: juliaas

HALSDUKEN VAR SNYYYYGGG! :D

2010-03-02 @ 22:23:52
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0