TJENNA !

Tjennnaa idag var jag med julia.
Vi gjorde inte så speciellt mycket men vi ringde runt lite men det gick snabbt.
I morgon blir det hemstudiedag och vi är LEDIGA ;)
Det kommer bli skönnt. Jag skulle vara med alicia men det blev lite krongel så det gick inte.
hoppas att vi kan vara någon annan gång.
Idag är det couger town Fan vad kul jag har sätt två avsnit och jag typ redan älskar det.
Idag ska jag kanske till mmammas kompis och vakta hennes hundar över natten då kommer mamma och nea vara med såklart. men ska prata med mamma.
måste göra hemkunskapen ska ha MVG på det så det måste bli bra.
Ska snart äta men vi hörrrs sennare pusshejj ! :)




Det blev en bild på mig och melinda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0