Sommarjobb ? :P

Hejhej idag var jag med julia.
Vi gick på stan och fågade efter sommarjobb efter jag kom till gnesta.
Det gick inte så bra och jag trode inte att jag skulle få ett sommarjobb.
Men vi gick hem och ringde runt lite och då blev det betträ kanske blir ett jobb vi får se ;)
Sen har jag inte gjort så mycket mer jag har precise ätit.

ÄR DET BARA JAG SOM LÄNGTAR TILL WIPEOUT ?

Det är på kanal 5 kl 21:00
Det är så himmla bra jag skrattar hela tiden i allafall när dom ger kommentarer när dom rammlar.
kommer titta på det titta själv hehhe skit bra :P

http://www.kulturplakaten.dk/wp-content/uploads/2008/09/thomas-mygind-wipeout.jpg



Pusshej vi höörrs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0