TO DAY

Hejhej idag var jag med julia.
Det var kul vi pratade om att skaffa sommar jobb tillsammans så vi känar lite pengar.
det vill man ju alltid ha PENGAR :) !
vi gjorde budding också den var rätt så god , smakade lite bränd.
vi tog en sväng ut också det var ju fint väder bra med frisk luft och det var då vi tänkte på sommar jobb.
vi ska fråga i morgon.
vi pratade också om SOMMAREN, fan vad jag saknar värmen sol och bad !
Man har så mycket roligt. men tiden går snabbt så vi är snart där.
Snart ska jag äta skinksås med makaroner och brokoli gott jag är sjukt hungrig.
sen ska jag ta ett bad och göra läxor.
vi hörrs senare pusshej ! ♥








GODA OCH SKÖNA TIDER MED JULIA FÖR TYP FÖR FÖRA SOMMAREN !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0