GOD NATT

Hejhej var nys med julia
idag var jag hos mamma och dansade det var så klart kul.
Vi tänkte åka till kista galleria men sen frågade julia om hon ville vara så jag åkte till gnesta kommer
typ åka nästa helg till kista :)
Det var kul med julia vi han inte göra så mycket jag kom ganska sent.
men vi pratade och jag ränsade min gaderiob jag hittade fula grejer som jag har inte använd på länge.
men har aldrig tid med att ränsa så gjorde det idag.
Efter julia gick hem satt jag på mig ansikt mask.
köpte 5 olika maskewr i polen som är bra med olika vitaminer som är bra mot hyn. Så det är ju bra ! :)
ska kanske åka skidor i morgon vi får se hur vädret är.
vi hörs imorgon GOD NATT :)
Är inte på ellos för det är 40 % rea. vi får se om jag hittar någonting.







Pusshejj :)

Kommentarer
Postat av: juliaas

sv: okej, ja jag längtar också till sommaren!

vad kul med skidooor! :D

2010-03-06 @ 23:03:02
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0