Ska dra till gamleby

Hejjhejj alla
Idag var jag med julia. jag var med henne hella helgen.
Det var kul !
Idag packade vi för jag ska till gamleby. En hel vecka ska jag vara där så jag kommer inte kunna blogga.
Hade ganska mycket att väja mellan att ta med mig till gamleby men vill hällst ha mysiga kläder.
Det är mycket skönare :)

Igår kväll tittade vi på halloween 2. Den var inte som jag tänkte mig.
Jag tycker inte den var så speciellt bra. Okej den var ganska läskig och det är en bra sak :)
Men det är ingen höjdare. Det läskiga var också att det var typ en sann historia.
på slutet visade dom bilder på några mord. USH !!
Vi skulle titta på 2012 också men vi han inte så jag kommr lungt titta på den någon annan gång för alla såger typ
att den är skit bra.



http://www.realmovienews.com/movieimages/9856/9938/9938_17_poster_2_f.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0