Paris eller vanessa ?



Vanessa hudgens                          Paris hilton


Vem ser bäst ut paris ellr vanessa ?
Jag tycker att båda ser bra ut men vanessa ser bäst ut tycker jag. :)
Dom hade klänningarna två olika gånger.
Vanessa har den på röda matan på high school musical.
Och paris på röda matan på victorias secret fashion.
Klänningen är underbar jag skulle vilja ha den !
Ungefär 55 % av alla kändisar har förstorat läpparna.
Jag tycket det är okej för dom ser oftas väldigt fina ut :)
jag tycker själv att det är väldigt fint att ha stora läppar, så klart bara om det ser naturligt ut :)
Vem tycker ni ser finast ut ?
Kommentera.
Pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: julaas

jag tycker att vanessa passar bäst i den :)

2010-01-31 @ 15:19:03
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/
Postat av: julaas

eller den var fin på båda, men vanessa passade ändå bäst i den :)



HAHA

<3

2010-01-31 @ 15:19:47
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0