Haiti galan.

Hejhej
Jag tittar och tittar på haiti galan.
Det är värkligen hemskt.
Hur dom bor , vad som har hänt, och hur nånga dör !
jag såg hur dom drog ut personer under krasade bygnader och att dom har legat där i dagar.
Många kvävdes till döds eller förblöde.
Det är en mardrömm.
det var en man som letade efter sin fru och han hade stanat i dagar för leta efter henne sju dagar senare hitade dom henne och det var ett mirakel att hon levde och dom hittade en liten pojke.
Ush ! jag vill så hjälpa dom värkligen !
Jag började nästan gråta når jag såg det ! :/
Tänk att vi sitter här och har det bra och sammtidigt dör personer i haiti.
Många artister sjöng på galan.
Tex Beyonce och taylor swift.
Hemskt !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0