God morgon alla ! ♥

Hejhej alla blogg läsare
idag vaknade jag kl halv tio.. kunde inte sova mer , ( jag som skulle sova ut ? :/ )
Ajja ska snart gå och duscha och göra mig årning för ska ju till mamma i stockholm.
Kommer typ inte göra något idag..
Men vi får se vad dom händer.
Vi som skulle åka skidor idag , det blev ingenting av det men får se om vi kommer göra det någon annan gång :)
Jag kommer inte kunna blogg när jag är hos mamma , hennes bredband funkar typ inte ? vet inte varför.
Jag kommer hem till pappa igen i morgon. så kommer Jag blogga :)!

Jag skulle gärna vilja fixa till min blogg men vet inte hur så skulle vara glad om jag fick hjälp eller lite förslag :D

Ska dra nu så pusshej hörs senare ♥ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0