ETT KORT SNABBT INLÄGG ♥


Hejhejj ♥ Dagen var förjävlig idag. Nea och jag gick till bussen som vanligt. vi stog och väntade på bussen i skylan och mitt huvud värkte som fan , men den kom aldrig. 35 min senare kom det en annan buss och vi åkte med den till bussstationen där väntade vi i 25 minuter till en buss skulle åka till nyköping så vi kom en timme försent till skolam :/ när jag kom till skolan satt melinda i ett bås och läste "äklig" Seriös den boken är hemsk ! det handlar om en litten flicka som blir slagen och misshanlad dagligen :O HEMSKT ! . Nu sitter jag har vid dator och äter chocklad glass ( Mumms ! ) ska titta på "vänner" och sen ska jag gå och duscha.
♥Pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0