Hemsk bok!

Hejjhejj !
Har inte gjort så speciellt mycket idag .
Det blev skolan och sen hem :))
Änkligen är det freddag och så kan jag sova ut mig.

Har börjat på en bok som heter "snälla pappa nej "
Den är bra men otroligt hemsk , Det handlar om en liten pojke i sex olden. Han blir slagen groft när han besviker sin pappa och han tror att han har varit en styg pojke. Han trode att han var för stygg för vara älskad och försökte allt för göra sin pappa nöjd. Han blev ofta slagen gulblå och han grät till sömn !
Jag säger bara hemsk.. det är otroligt sorligt men den är bra ( hm.. jag gillar såna böker ? )
Men den är kommenderad att läsa :)



Imorgon blir det stockholm hos mamma. så jag kommer inte blogga
♥ Pusshej ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0