Filmer som jag vill se :)





Valentine's day

Åh. jag vill så se den här. Den värkar så bra.
Den gå på premier 12 febriari så jag kommer boka tid till premieren.
kärlek komedi. Japp roligt !
Min favorit skådespelare jessica alba kommer vara med och glöm inte jessica biel , bradley cooper ,
patrick dempsey , patrick dempsey , jennifer garner , anna hathaway , ashton kutcher , julia roberts ,
taylor swift och taylor lautner
Bra skådespelare !
se på trailerna det finst två. :)
Vad tycker ni om den , värkar den bra eller mindre bra ?
komentera vad ni tycker ?


Glöm inte att det är alla hjärtans dag snart :)
Jag kommer typ ge något sött och gott till mina kompisar och mamma pappa.
Det blir roligt. ♥

Shutter Island


En ny film !
Vill se den. Ush den värkar läskig. Jag vill se den på bio men kan ju inte. :/
Men kommer se den när den kommer ut !
Den värkar jätte bra , men jag äe den som mer gillar bra slut så hoppas det är det på den här filmen.
Det är Leonardo DiCaprio som är huvudrollen i den här filmen :)
Jag har två trailer hår igen.
Se dom och kommentera vad ni tycker :)
Pusshej

http://www.wildaboutmovies.com/images_5/ShutterIslandPoster_000.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0