Var hos mamma i helgen

♥ Hejhejj
Kom nys hem från mamma jag hatar att åka tåg på vintern det är så mycket snökaos
jag skulle komma hem i går men det gick inte med tågen så det blev idag istället.
Julia var med mig hos mamma också.
Det var kul igår kväll tittade på filmen " The hangover " Hahhha den är bäst !
filmen är värkligen en komedi.
Jag skrattade typ hella tiden.
Some guy's can't handle vegas kan man säga
Efter filmen blev det ganska trött så jag la mig och sov efter.
Jag har hittat en jacka på lindex jag kanske ska köpa men det är i kort model så kanske ska titta efter längre.
Måste packa snart ska till polen på tisdag ! :)
LÄNGTAR :)
Men vi får se ska kanske till södertälje imorgon och ska köpa skorna hos belle.
Pusshejj vi hörs ♥

http://vintagebooks.files.wordpress.com/2009/07/the-hangover.jpg

http://www.kingdomofleo.com/knightlydelights/2009/images/1221cooper00.jpg

Bradley Cooper in the Hangover.
Jag jag själv tycker att han är snygg.



Finaste julia.
Älskar den här bilden på henne :)♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0