Rolig dag idag :)

Hejhej
Jag kom hem igår kväll från mamma.
Då var jag på min nya dator :) Änkligen funkar den men den är inte klar brorsan måste fixa internät.
Vi var på danslektion i lördags som vi alltid kommer vara.

Idag var det idrott. vi brukar ha det på onsdagar men vet inte varför vi hade det idag.
Vi badade och det var skit kul.
Var med melinda och alicia gjorde lite kort också. :)
Vi hade fört bad träning och sen frit och om man ville fick amn stana kvar för fem kronor.
fem kronor är ingenting så så klart vi gjorde det. Jag kom hem kl fem bara frör det :/
( Jag bjuder värkligen på alla bilder )
















Det var bilderna från badet :)
Pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0