Köpte nya saker på stan.



Hejhej.
Idag var det idrott och vi badade. Det var ganska kul för vi fick fritt och jag var i bubbel polen.
Jag badade mycket med alicia det var kul.
Men det var jobbigt för vi fick stå och vänta i tio minuter i blött hår.
Sen gick vi till stan efter badet och jag köpte några smycken och leggings.
Skit snygga.
Jag måste göra läxor idag.
Men orkar inte -.- !
Snart är det greys anatomy så det är roligt.



Det är leggings från H&M men dragkedja på sidan av smalbenet
Dom kostade bara 99 kr. Jättefina !!
Jag hittade några mer kläder på H&M , jag brukade bara köpa smink där men kommer
köpa kläder där mer. Dom har fina :)



Halsband från gina tricot jättefin ! det var rea så den kostade bara 20 kr :)



Älskar arbandet den är skit fin !
Den är från kappah.
Den kostade 99 kr











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0