Mer filmer jag vil se och har sett.

Hejhej ♥ det finns mer filmer jag vill se på bio så måste gå på en snart!


Alice i underlandet
Jag har sett den på teknat Jag älskade den så måste se den nya variationen !



Princess and the frog. Hehhe jag vill se den :P

I helgen såg jag på deadline. Den var ganska bra och ganska läskig.
Det är inte den bästa skräckisen jag har sett men den var okej.
Den var facktis ganska lång tråkig ibland men ändå va den rolig :/
Slutet var lite konstig man förstog inte.
Jag tycker inte den är så bra. Det fans några sener som var läskiga men inte mer än så.
Den är
rekommenderar :)



http://a3.vox.com/6a00cd9737f6464cd50100a7f2ff9b000e-500pi

A god women såg jag samma dag som deadline den var väldig bra inte den bästa men bra.
Jag tycker att den är bra att se en gång men inte mer.
Det är en Drama/Romantik.
Asso jag rekommenderar den för den är bra :)'


http://www.ourfootyteam.com/images/partners/sony/firedUp/firedUp_poster_s600L.jpg

Hahha firet up är skit bra. Det är Komide.
Den är rolig och är bra. High scool romantik.
Det älskar jag :P
Den är
rekommenderar !
Jag tycker att ni ska se den.
Ska dra nu då PUSSHEJ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0