Måste ha dom har skorna :)

Hejheej
Idag var det en jobbig dag hade mycket att göra.
Men det gick bra.
Igår åt jag sämla men jag och nea delade på en för man blir så mätt snabbt !
Snart ska jag titta på greys anatomy det är as bra och sen ska jag dusha :)
Imorgon ska jag till mamma till stockholm och kommer kanske hem på lördag och ska dansa :)
Det har blir ett kort inlägg.




Jag såg dom har skorna hos en blogg och det stogg att de kostade bara 199 kr
Jag måste ha dom.
Dom ser ut som converse men biligare och de är gjorda av plast inte tyg så som blir inte smutsiga.
Skit bra !
Du kan köpa dom här webbutiken här. :)

Pusshejj ♥



Kommentarer
Postat av: juliaas

ÄR DOM SÅ BILLIGA? :D

DÅ MÅÅÅÅÅÅÅÅSTE JAG HA SÅNNA NUNUNUNU! :D



tack för tipset linn! :D

haha, jag är typ överlycklig xd

2010-02-18 @ 21:16:46
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/
Postat av: fridaantman

skinn

2010-02-19 @ 18:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0